Produkty uzupełniające

Obraz Produkt Cena Action
Projekt billboardu Projekt billboardu

120,00 zł

+ Dodaj
Oklejanie tablicy Oklejanie tablicy + Dodaj
Wstęp Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.

Opis Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub …

Billboard wbetonowany

  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż
  • Opcje
    • Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.
  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż
  • Opcje
    • Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.
  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż
  • Opcje
    • Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.
  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż
  • Opcje
    • Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.
  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż
  • Opcje
    • Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.
  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż
  • Opcje
    • Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.
  • Wstęp
    • Na żadnym innym nośniku reklamowych proste hasło czy grafiki nie ma takiej siły oddziaływania.
  • Opis
    • Billboardy betonowane w podłoże należą do jednych największych i najmocniejszych nośników reklamowych. Trwałe związanie z podłożem sprawia, że nawet przy bardzo dużym wietrze pozostanie niewzruszony. Konstrukcja stoi na jednym lub kilku słupach u może przybrać formę jednostronną lub dwustronną.
  • Korzyści
    • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
    • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
    • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
    • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)
    • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Zastosowanie
    • Reklama krótko i średniookresowa
    • Aktualne promocje produktowe
    • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
    • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
    • Oznakowanie dojazdów
    • Stawiany przy posesjach
  • Druk
  • Materiał
    • Konstrukcja
      • Rama billboardu związanego trwale z podłożem spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.
      • W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność Dzeki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach.
      • Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.
    • Plakat
      • Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają znacznie dłuższy okres czasu.
  • Obróbka
    • W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL.
  • Montaż

Zostaw nam swoją opinię o produkcie

Billboard wbetonowany

  • 0,00 zł


montaż