Produkty uzupełniające

Obraz ProduktCenaAction
Projekt billboardu Projekt billboardu

120,00 zł

+ Dodaj
Oklejanie tablicy Oklejanie tablicy + Dodaj
 
Flagowy produkt reklamy zewnętrznej, jakim jest billboard, potrafi być prawdziwą dźwignią zwiększającą sprzedaż. 
W zależności od zastosowania, billboard przestawny może przyjmować formę jednostronną lub dwustronną, stać na jednej, dwóch czy trzech nogach, plakat może być wydrukowany na papierze billboardowym lub folii. Billboard przestawny posiada jeszcze jedną istotną, często decydującą cechę. Dzięki …

Billboard przestawny (Freeboard)

 

Flagowy produkt reklamy zewnętrznej, jakim jest billboard, potrafi być prawdziwą dźwignią zwiększającą sprzedaż. 

W zależności od zastosowania, billboard przestawny może przyjmować formę jednostronną lub dwustronną, stać na jednej, dwóch czy trzech nogach, plakat może być wydrukowany na papierze billboardowym lub folii. Billboard przestawny posiada jeszcze jedną istotną, często decydującą cechę. Dzięki braku trwałego związania z gruntem - nie jest wymagane posiadanie jakichkolwiek pozwoleń na tego typu reklamę, inaczej niż w przypadku billboardu wbetonowanego za pomocą specjalnego fundamentu.

Korzyści:

  • Brak konieczności posiadania pozwoleń urzędowych
  • Duża powierzchnia wielokrotnie wzmacnia siłę oddziaływania
  • Niska cena plakatu, można często wymieniać grafikę
  • Możliwość podświetlenia i czerpania korzyści z reklamy całodobowej
  • Widoczna dla bardzo duże ilości zróżnicowanych grup odbiorców
  • Skuteczny przekaz (pod warunkiem przestrzegania zasad projektowania tego typu reklamy)

Zastosowanie:

  • Reklama krótko i średniookresowa
  • Aktualne promocje produktowe
  • Drogi wjazdowe i wyjazdowe do miast
  • Drogi o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego
  • Oznakowanie dojazdów
  • Konstrukcja

Rama billboardu przestawnego spawana jest z profili stalowych ocynkowanych. Odpowiednia grubość profili zapewnia zwiększoną wytrzymałość konstrukcji.

W zależności od rozmiaru ekranu oraz jego wysokości, billboard może posiadać jedną lub większą ilość nóg. Są one obciążone betonowymi bloczkami lub innym materiałem (np. bardzo ciężkie krawężniki drogowe czy płyty drogowe) gwarantującym stabilność  Dzięki temu konstrukcji nawet przy bardzo silnych wiatrach. 

Ekran (płyty frontowe) billboardu stanowi blacha ocynkowana. Standardowo wykonany jest z brytów o grubości 0,8mm, jednak możliwe jest użycie większej grubości. Dodatkowo ekran może zostać wykończony ładną ramką, biegnącą dookoła., z blachy, co nie tylko zwiększa estetykę ale i dodatkowo wzmacnia całość. Typowa szerokość brytów wynosi 50cm. W przypadku braku ramki wykończeniowej, blacha ocynkowana zaginana w ten sposób by ukryć wszelkie łączenia z konstrukcją. W zależności od opcji, ekran może być wykonany dla jedno lub dwustronnej ekspozycji.

Plakat

Najczęściej wykorzystywanym materiałem do druku billboardów jest papier billboardowy Blueback, nieprześwitujący, dzięki czemy plakaty można naklejać warstwowo, bez konieczności zrywania poprzednich. Papier billboardowy jest odporny na na różnorodne warunki atmosferyczne. Reklamy na billboardach zwykle służą zastosowaniom krótkoterminowym, jednak w przypadku konieczności dłuższej ekspozycji można zastosować wydruki na folli. Mamy wówczas pewność, że kolory jaki i sam materiał przetrwają przez znacznie dłuższy okres czasu. 

W celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych i korozją, konstrukcja  billboardu malowana jest 3 krotnie farbą antykorozyjną według kolorów dostępnych w palecie RAL. 

Możliwe dodatkowe podświetlenie zewnętrzne za pomocą halogenów.

 

Zostaw nam swoją opinię o produkcie

Billboard przestawny (Freeboard)

  • 0,00 zł